September 05, 2013

Magique

     A thing of beauty is a joy forever!
     Cand ne trezim dimineata,deschizand ochii somnorosi,fie privim spre cel de langa noi incercand flamanzi sa-i furam cate ceva din frumusetea linistita ,fie ne uitam curiosi pe geam pentru a intrezari ce ne oferaziua ce va sa vina.
      Stropi de raza de soare,de dragoste si frumusete doresc tuturor in acele clipe timpurii ale zilei;simti cum energia latenta a pamantului te cuprinde,zambesti gandindu-te ca totul va fi placut precum aroma primei cafele si esti gata sa zbori prin lume.Incepand din aceasta clipa si pana tarziu trebuie sa invatam sa facem totul in jur mai spectaculos,mai limpede,mai ca un tango in ceas de noapte si sa invatam sa impartasim cu ceilalti aceasta dragoste si curatenie(dar nu cum obisnuiesc zilnic unii din mai marii nostri sa ne impartaseasca din imensa lor intelepciune) pentru a ne simti impliniti si fericiti.
      Din intamplare azi am trecut prin centrul Clujului,mai exact pe strada Regele Ferdinand,cred ca pe la numarul 30 daca tin bine minte(vis-a-vis de posta mare)si am descoperit o florarie sau mai exact un magazin unde se vand flori si diverse cadouri unele chiar surprinzatoare si care se numeste Magique(pe net http://magique.ro/continut/).Am gasit aici parfumuri speciale,unele de la casa Creed(furnizor al mai multor case regale si celebritati in sensul in care creeaza special parfumuri pentru acestia) sau Clive Christian si altele premiate de diverse foruri de specialitate,atat pentru barbati cat si pentru femei.Pe langa alte cadouri(ciocolata belgiana,bauturi care mai de care) florile si aranjamentele florale de aici mi-au infrumusetat ziua si m-au facut mai optimist.Mai tarziu pe site-ul lor www.magique.ro am vazut ca fac si livrari gratuite in Cluj-Napoca si imprejurimi,precum si alte servicii.
Photo: www.magique.ro

        Mie mi-au facut ziua frumoasa sper sa v-o faca si voua.

No comments:

Post a Comment